+ نوشته شده در شنبه یکم آبان ۱۳۸۹ ساعت 15:48 توسط مهرداد
|
نى محزون مگر از تربت فرهاد دميد×× که کند شکوه ز هجران لب شیرینی ********************** خيلي سخته که توي پايیز با غريبي آشنا شي، اما وقتي که بهار شد يه جورايي ازش جدا شی ********************
آنسوی همه دلتنگی ها ، خدایی است که داشتنش جایگزین همه نداشتن هاست !!! *********************** آدمک آخر دنیاست بخند آدمک مرگ همین جاست بخند دستخطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند آن خدایی که بزرگش خواندی بخدا مثل تو تنهاست بخند... ******************** اگه روزی دشمنی پیدا کردی بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی
اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست
اگر روزی تهدیدت کردن بدان در برابرت ناتوانند
اگر روزی ترکت کردن بدان با تو بودن لیاقت میخواه **************
بر در ديوار قلبم نوشتم ورود ممنوع عشق آمد و گفت من بي سوادم
************** چه رسم جالبی ست ... محبتت را می گذارند پای احتیاجت صداقتت را می گذارند پای سادگیت سکوتت را می گذارند پای نفهمیت نگرانی ات را می گذارند پای تنهاییت و وفاداریت را پای بی کسیت..! و آنقدر تکرار می کنند که خودت باورت می شود اما باور نکن نه تنهایی، نه بی کس و نه محتاج ... **************** اگه يك روز يكي بهت گفت تو بهتريني و من لياقتت رو ندارم برو بي من خوشبختری ..برو ..فقط بهش بگو توام خيلی خوبی اميدوارم تو زندگيت به اندازه تار مو هات آدم بيان و همين آرزو رو برات بكنن ... ***************** زندگی یعنی: ناخواسته به دنیا امدن.مخفیانه گریستن.دیوانه وارعشق ورزیدن.....ودرعاقبت درحسرت انچه دل می خواهدومنطق نمی پزیرد.....مردن....